.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخواست ازاحمدی نژاد برای پیوستن به دولت ائتلافی

در حالی که جمعی از چهره های اصولگرا ، به ویژه محسن رضایی درصدد اجرای طرح موسوم به "دولت ائتلافی" هستند ، خبرنگار عصرایران مطلع شد کلیپ "دولت ائتلافی" نیز توسط بخش تبلیغاتی این جریان ساخته شده است تا نشانه ای از جدی بودن طراحان این ایده برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری باشد.

به گزارش عصرایران ، در این کلیپ تبلیغاتی که سرود حماسی "ایران" با صدای محمد نوری بر روی آن مونتاژ شده است تصاویر علی اکبر ولایتی،مصطفی پورمحمدی،داوود دانش جعفری، غلامعلی حداد عادل، محمدباقر قالیباف،علی لاریجانی و محسن رضایی به نمایش در می آید.

گفته می شود قرار است افراد دیگری همچون جهرمی و مظاهری نیز به این ائتلاف بپیوندند.

بر اساس خبر های دریافتی طی روز های آتی نامه ای از سوی محسن رضایی که یکی از طراحان اصلی دولت ائتلافی به شمار می رود خطاب به محمود احمدی نژاد برای عضویت در این ائتلاف نوشته خواهد شد.

با این حال تحلیل عمده اعضای دولت ائتلافی این است که با توجه به روحیات رئیس جمهور و اینکه جمعی از منتقدان او در طرح دولت ائتلافی گرد هم آمده اند به احتمال زیاد احمدی نژاد رغبتی برای پیوستن به ائتلاف نشان نخواهد داد.

بر اساس ایده دولت ائتلافی قرار است اعضای آن از بین خود یک نفر را به عنوان نامزد نهایی انتخابات ریاست جمهوری برگزینند تا بقیه از او در انتخابات حمایت کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.174 seconds.